Warning: Creating default object from empty value in /var/www/xn--mrkmaden-j0a.dk/public_html/wp-content/themes/Avada/includes/avadaredux/avadaredux-framework/AvadaReduxCore/inc/class.avadaredux_filesystem.php on line 29
Charlottes blog – Side 3 – Mærk Maden

Julehygge – i november….

Jeg er sådan indrettet, at jeg hvert år glæder mig helt vildt sindssygt til jul – i november måned!!! – begynder så småt at synge julesange og planlægger alle de dejlige ting, familiehyggeting vi skal nå i

Bakgear…..

Så er vi i 2015 5 dage inde i januar og allerede med start af uge 2. Uge 2…. og jeg har i år besluttet at Mayland og mig skal danne par igen – jeg

Kan man bytte børn?

Hmmm det var bare en strøtanke – selvfølgelig vil jeg ikke bytte mine børn… Men GUDFADER ind i mellem tror jeg godt nok de er blevet forbyttet på sygehuset…. Der må absolut gå to fuldstændig

Yearhhhhh SNE……

Jeg er medlem af natpissernes klub. Ikke at det som sådan er interessant i sig selv, men klokken 03.45 vågnede jeg og traskede hensidan – kiggede hen på vinduet (skråvinduer) – nope ingen sne. Selv

Måske OCD

Jeg er bange for at jeg har fået OCD i en sen alder….. kan man det?? Pludselig hørte jeg mig selv sige HØJT den anden aften vi skulle til at spise, Joachim havde 3 kammerater

Sprængfarlig…

Denne morgen startede sådan set ikke ud som de der morgener vi alle stræber efter, dem der vi ser på Arla reklamer eller morgenmadsproduksreklamer (det må være fordi de så får så meget sukker at

EF dag….

Her til morgen var der ægte Fladholsk stemning når den er bedst (eller værst!!)…… Arbejdstilsynet havde meldt sin ankomst (med forvarsel heldigvis, ikke at der er meget at komme efter – de har jo efterhånden

Fartdjævel…..

Indrømmer det blankt – helt uden at blinke – fartkontrollen har haft sit indtog OG indflydelse på min billisttilværelse!!! OG det går faktisk MEGET godt….. Eller gør det? Idag tog jeg mig selv i at

Flotte bukser du har på…..

…..sådan sagde jeg til en af gæsterne i kantinen hvor jeg vikarierer indimellem pt – mit gamle, dejlige arbejdssted, hvor jeg nyder at være når jeg er der, hygger mig og får et godt grin

At have tankemylder…..

Kender I det? – at have tankemylder…. Det er faktisk ikke noget nyt for mig – jeg tænker i alle mine vågne timer. Men gør vi alle ikke det – på den ene eller anden